"Bitwa o gości" zapewniała TVN pozycję wicelidera w grupie komercyjnej 20-54
Uczestnicy programu odwiedzają prowadzone przez siebie biznesy i nawzajem oceniają komfort noclegu oraz oferowane usługi hotelarskie (fot. materiały prasowe)
Drugi sezon programu "Bitwa o gości" oglądało w TVN średnio 676 tys. widzów.
TVN nowy sezon nadawał od 1 września do 3 listopada w poniedziałki ok. 21.35. Najwięcej widzów przyciągnął drugi odcinek serii – średnio 820 tys.
Czytaj też: Program randkowy "Skok na głęboką wodę" wiosenną nowością TVN
Emitując "Bitwę o gości", TVN miał średnio 6,73 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 9,94 proc. w grupie komercyjnej 20-54, rozliczeniowej stacji.
W poniedziałkowym paśmie 21.36-22.42 TVN z 6,31 proc. udziału był stacją trzeciego wyboru w grupie ogólnej (za TVP 2 – 11,52 proc. i Polsatem – 7,91 proc.). Był jednak drugi w grupie 20-54 (9,35 proc.). Prowadził TVP 2 – 9,92 proc.
Rok temu, ale w paśmie 21.35-22.44, TVN miał średnio 532 tys. widzów (5,27 proc. w 4+ i 6,70 proc. w 20-54). Wtedy w poniedziałkowe wieczory nadawano m.in. "Totalne remonty Szelągowskiej".
Czytaj też: Udział w widowni telewizyjnej w październiku. Polsat liderem w 4+, a TVN w 16-59
Pierwszą edycję "Bitwy o gości" nadawano w TVN jesienią 2023 roku. Emitowany w niedziele o 17.30 program gromadził średnio 711 tys. widzów (te dane bez widowni poza domem).
"Bitwa o gości" powstaje na podstawie formatu "Be my guest". Uczestnicy programu odwiedzają prowadzone przez siebie biznesy i nawzajem oceniają komfort noclegu oraz oferowane usługi hotelarskie. "Bitwę o gości" produkuje Constantin Entertainment Polska. Trzeci sezon pojawi się w wiosennej ramówce.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem
Czytaj też: Kabaret Go ofertą dla operatorów płatnej telewizji i VOD. Katalog z ok. 800 skeczami
(MNIE, 11.11.2025)










