"Dzień dobry TVN" w październiku utrzymał pozycję lidera wśród programów śniadaniowych
"Dzień dobry TVN" oglądało w TVN średnio 376 tys. widzów (fot. materiały prasowe)
Program "Dzień dobry TVN" w październiku utrzymał liczbę widzów i pozycję lidera programów śniadaniowych.
Z danych Nielsen Media za październik wynika, że "Dzień dobry TVN" (w dni powszednie 7.45-11.40, a w weekendy do ok. 11.30 lub 12) oglądało w TVN średnio 376 tys. widzów, czyli praktycznie tyle samo co przed rokiem. Udział w grupie ogólnej 4+ wzrósł z 8,06 proc. do 8,19 proc., a w komercyjnej 16-49 spadł z 9,07 proc. do 8,82 proc.
"Pytanie na śniadanie" (od 7.30 do ok. 11.45, w weekendy krócej, np. do ok. 11) w TVP 2 śledziło średnio 300 tys. widzów, czyli o 4 tys. więcej niż rok wcześniej. Udział w 4+ wzrósł z 6,37 proc. do 6,63 proc., a w 16-49 - z 5,51 proc. do 6,28 proc.
Czytaj też: Związkowcy z Telewizji Polskiej chcą 2,5 tys. zł dla pracowników na święta
Z kolei śniadaniówka "Halo tu Polsat" (zwykle w piątki i soboty 8-11.30, w niedziele 8-11) gromadziła średnio 194 tys. widzów, czyli rok do roku o 21 tys. mniej. Udział w 4+ wynosił 3,82 proc. (spadek z 4,04 proc.), a w 16-49 - 4,33 proc. (wzrost z 3,92 proc.).
Wcześniej, od ok. 6 rano, Polsat nadaje codzienny "Nowy dzień". Na głównej antenie w październiku program oglądało średnio 194 tys. widzów, 10 tys. mniej. Udział w 4+ spadł z 8,57 proc. do 8,13 proc., a w 16-49 spadł z 10,37 proc. do 9,9 proc.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem
(MNIE, 06.11.2025)










