Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Snopkiewicz dyrektorką wykonawczą ds. sponsoringu w Orlenie

Sylwia Snopkiewicz ostatnio pracowała w agencji mediowej Re58 (fot. materiały prasowe)

Sylwia Snopkiewicz została dyrektorką wykonawczą ds. sponsoringu w Orlenie.

Zastąpiła Lidię Kołucką, która odeszła z Orlenu z końcem września. Sylwia Snopkiewicz ostatnio była członkinią zarządu agencji mediowej Re58. Odpowiadała za obszary client service, new business i strategii.

Wcześniej Snopkiewicz kierowała marketingiem w Generali oraz odpowiadała za strategiczne projekty digital i komunikacyjne w Link4, ITI Neovision i iSpot. Doświadczenie zdobywała także w globalnych grupach mediowych OMD, Initiative i Universal McCann.

Jest wielokrotną jurorką konkursów efektywności marketingowej Effie Awards i IAB Mixx Awards.

(KOZ, 03.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.