Sylwia Snopkiewicz dyrektorką wykonawczą ds. sponsoringu w Orlenie
03.11.2025, 12:51
Sylwia Snopkiewicz ostatnio pracowała w agencji mediowej Re58 (fot. materiały prasowe)
Sylwia Snopkiewicz została dyrektorką wykonawczą ds. sponsoringu w Orlenie.
Zastąpiła Lidię Kołucką, która odeszła z Orlenu z końcem września. Sylwia Snopkiewicz ostatnio była członkinią zarządu agencji mediowej Re58. Odpowiadała za obszary client service, new business i strategii.
Wcześniej Snopkiewicz kierowała marketingiem w Generali oraz odpowiadała za strategiczne projekty digital i komunikacyjne w Link4, ITI Neovision i iSpot. Doświadczenie zdobywała także w globalnych grupach mediowych OMD, Initiative i Universal McCann.
Jest wielokrotną jurorką konkursów efektywności marketingowej Effie Awards i IAB Mixx Awards.
(KOZ, 03.11.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










