Amerykański kanał informacyjny MSNBC od 15 listopada zmieni się w MS NOW
MS NOW to skrót od My Source News Opinion World" ("Moje Źródło Wiadomości, Opinii i Świata")
Kanał informacyjny MSNBC, który ma zostać wydzielony z NBCUniversal w ciągu najbliższych kilku miesięcy do nowej spółki publicznej Versant, już wcześniej informował, że zmieni nazwę. Teraz podano, że jako MS NOW pojawi się od 15 listopada.
Manewr ten wynika z przekonania NBCUniversal, że wydzielony kanał informacyjny nie powinien nosić oznaczenia "NBC". MSNBC od lat dzieli się zasobami informacyjnymi z NBC News, ale nie będzie już tego robić.
Stacja rozpoczyna kampanię marketingową
Zmiana nazwy nastąpiła "po miesiącach skrupulatnego planowania i przemyślanej współpracy w każdym zakątku naszej organizacji" – przekazała prezeska sieci Rebecca Kutler.
Czytaj też: USA i Chiny zawarły ostateczne porozumienie w sprawie TikToka. Podpisy Trumpa i Xi Jinpinga
Aby upewnić się, że widzowie zrozumieją tę zmianę, stacja rozpoczyna kampanię marketingową, która informuje odbiorców, iż ogólna marka i kanał informacyjny nie ulegną zmianie. Hasło "Ta sama misja. Nowa nazwa" będzie sloganem promującym zmianę. W jednym z materiałów promocyjnych udostępnionych do wglądu Rachel Maddow informuje widzów, że stacja może zmienić nazwę, ale nie to, co robi dla swoich odbiorców.
Niedawno na zmianach w nazewnictwie sparzył się m.in. koncern Warner Bros. Discovery. Przydzielenie serwisowi streamingowemu HBO ograniczonej nazwy Max nie okazało się sukcesem i osłabiło jego rozpoznawalność.
Dyrektorzy mają nadzieję, że widzowie przyjmą nową nomenklaturę MS NOW i zapamiętają, że litery oznaczają "My Source News Opinion World" ("Moje Źródło Wiadomości, Opinii i Świata").
Czytaj też: Z platformy X po zaledwie 10 miesiącach odchodzi szef reklamy. Miał być nowym CEO
(MAC, 28.10.2025)










