Bauer Media Outdoor Poland wchodzi w partnerstwo z platformą Perion
Nowe partnerstwo jest etapem realizacji strategii Bauer Media Outdoor Poland, której cel to dostarczanie rozwiązań reklamowych w ekosystemie Digital Out of Home (fot. materiały prasowe)
Bauer Media Outdoor Poland (Grupa Bauer Media), działająca na rynku reklamy zewnętrznej, integruje powierzchnię reklamową z platformą Perion.
Dzięki temu połączeniu reklamodawcy zyskują szerszy dostęp do cyfrowej sieci ekranów Bauer Media Outdoor Poland poprzez platformy Demand-Side Platform (DSP), zintegrowanych już z: Broadsign, Vistar Media, Place Exchange oraz teraz – Perion.
Czytaj też: 50 projektów nominowanych w konkursie Innovation 2025. Gala 26 listopada
Integracja z platformą Perion oznacza rozszerzenie zasięgu i elastyczności w planowaniu kampanii omnichannel. Reklamodawcy mogą realizować targetowane kampanie oparte na danych, zarówno w Polsce, jak i w całej Europie, wykorzystując możliwości automatyzacji i optymalizacji treści w czasie rzeczywistym.
(AMS, 28.10.2025)










