Serwisy Gsmonline.pl i Telko.in łączą się w grupę medialną
Serwis Gsmonline.pl publikuje testy sprzętu i usług oraz informacje o ofertach i promocjach (screen: Gsmonline.pl)
Zakończyła się transakcja wzajemnego nabycia udziałów przez właścicieli serwisów Gsmonline.pl i Telko.in. Będą tworzyć grupę na rynku mediów branżowych związanych z rynkiem telekomunikacyjnym.
Serwis Gsmonline.pl jest skierowanych do konsumentów i osób z branży telekomunikacyjnej. Serwis publikuje testy sprzętu i usług oraz informacje o ofertach i promocjach. Jego grupa docelowa to osoby, które śledzą trendy rynkowe, premiery sprzętu i usług oraz podejmują decyzje zakupowe.
Natomiast Telko.in to medium skierowane do menedżerów i przedsiębiorców z segmentu ICT (ze szczególnym uwzględnieniem telekomunikacji).
Współpraca operacyjna Gsmonline.pl i Telko.in trwa już od kilku miesięcy, a jej efektem są wspólne akcje komercyjne dla wybranych klientów. Trwa optymalizacja współpracy redakcyjnej. Zespół Gsmonline.pl i Telko.in zapowiada raporty i analizy rynkowe, cykle wideo i ujednolicone pakiety sponsorskie. Wprowadzane mają być kolejne wspólne oferty komercyjne.
"Współczesna telekomunikacja interesuje szerokie kręgi odbiorców, inaczej jednak konsumenta, a inaczej menedżera branżowego" – wskazuje w komunikacie prasowym Łukasz Dec, redaktor naczelny Telko.in. "Naszą rolą jest umiejętne przekazywanie informacji w sposób zrozumiały dla obu grup odbiorców. To samo wydarzenie można omówić zarówno w sposób interesujący dla użytkowników indywidualnych, jak i w formie szczegółowej analizy dla kilkudziesięciu tysięcy ekspertów B2B – wymaga jednak dwóch różnych opisów. Dlatego łączymy siły: aby zoptymalizować proces pozyskiwania informacji, zachowując oddzielny i dostosowany do specyfiki odbiorców sposób ich opisywania i prezentowania" – dodaje Dec.
"Na Gsmonline.pl od lat testujemy sprzęt i usługi, pomagając konsumentom w decyzjach zakupowych. Teraz dołączamy do zespołu, który na co dzień rozmawia z kadrą operatorów i dostawców. To naturalna synergia: jedna grupa i lepsza wartość dla partnerów" – przekonuje Wojciech Piechocki, szef Gsmonline.pl.
(MAK, 24.10.2025)










