Polsat: 11. edycja "Ninja vs Ninja" miała średnio 730 tys. widzów. Finał zgromadził niemal 1 mln osób
W tej edycji po raz drugi uczestnicy rywalizowali ze sobą równolegle na dwóch torach. Tym razem dołączyli zawodnicy z zagranicy (fot. materiały prasowe)
11. edycję show "Ninja Warrior Polska", nadawaną pod tytułem "Ninja vs Ninja", oglądało w Polsacie średnio 730 tys. widzów.
Polsat nowe odcinki programu pokazywał we wtorki o 20.30, od 2 września do 21 października. Z danych uwzględniających też widownię poza domem wynika, że najwięcej widzów przyciągnął ostatni odcinek serii – 971 tys. Emitując cały sezon, Polsat osiągał średnio 6,22 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 6,87 proc. w komercyjnej 16-59.
Wiosną program miał średnio 647 tys. widzów (dane bez widowni poza domem). Jesienią 2024 roku go nie nadawano. Z kolei we wrześniu 2025 Polsat notował średnio 7,29 proc. udziału w 4+ i 7,48 proc. w 16-59 (dane również bez widowni poza domem).
Czytaj też: Paweł Figurski po ponad trzech latach odchodzi z Wirtualnej Polski. "Bardzo dobry czas"
Program, w którym uczestnicy muszą przejść tor przeszkód, produkuje Jake Vision. W tej edycji po raz drugi uczestnicy rywalizowali ze sobą równolegle na dwóch torach. Tym razem do rywalizacji dołączyli zawodnicy z zagranicy. Zwycięzcą został Clement Gravier z Francji.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 23.10.2025)










