Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Jasiński został creative & strategy directorem w Walk Creative

Paweł Jasiński przez ostatnie ponad półtora roku był strategiem w One Eleven (fot. materiały prasowe)

Agencja Walk Creative zatrudniła Pawła Jasińskiego na nowo utworzone stanowisko creative & strategy directora.

W Walk Creative Jasiński odpowiada za integrację kreacji ze strategią, podnoszenie kompetencji i konkurencyjności agencji oraz zarządzanie zespołem kreatywnym. Będzie także wspierał rozwój produktów i narzędzi technologicznych agencji.

Czytaj też: Mateusz Nowak przeszedł z marketingu mBanku do PKO BP. Został dyrektorem

Paweł Jasiński przez ostatnie ponad półtora roku był strategiem w One Eleven. Karierę zawodową zaczynał w dziale brand consultingu BNA, był strategiem w MullenLowe, 2012 Agency i VML. Pełnił funkcję strategy group head w VMLY&R, współtworzył agencję brandingową Wyraz. Jest również współzałożycielem New Areas.

Realizował projekty dla takich marek jak: OLX, IKEA, Lay's, Decathlon, HBO, Player, T-Mobile, Plus, Ford, EB, Żywiec, Kozel, Łomża, Showmax, Canal+, Ibuprom, x-kom, Microsoft, Intel, Ballantine's czy Wyborowa. Jego projekty nagradzano w konkursach branżowych, np. Effie, KTR czy Innovation.

Czytaj też: Crafty SPR Awards 2025 przyznane. Moon Films domem produkcyjnym roku

(AMS, 14.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.