Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 17, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martyna Wojciechowska promuje “NG Traveler“

Do 20 kwietnia potrwa kampania promocyjna kwietniowo-majowego wydania dwumiesięcznika “National Geographic Traveler“ (G+J Polska).

Obejmie ona telewizję (TVP, TVN, TVN Siedem, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, Viva Polska, MTV Polska, VH1 Polska, AXN, Zone Europa, Ale Kino!, National Geographic Channel), radio (Radio PiN 102 FM), prasę (tytuły własne wydawnictwa), Internet (Nationalgeographic.pl, Kobieta.pl). W spocie telewizyjnym występuje Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna pisma. Za kreację odpowiada dział marketingu National Geographic Polska, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.
Promowany numer dwumiesięcznika trafił do sprzedaży 13 kwietnia w niezmienionej cenie (9,95 zł).

(AW, 17.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.