W trzecim kwartale wzrosła słuchalność RMF FM, a spadła Radia Zet
Udział RMF FM wzrósł z 28,1 proc. do 29 proc. (fot. materiały prasowe)
W trzecim kwartale 2025 roku wzrosła słuchalność RMF FM, Radia Vox FM i Meloradia, a spadła Radia Zet, Radia Eska i RMF Maxx.
Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar i Adres:Media wynika, że RMF FM (Grupa RMF) uzyskał 29 proc. udziału w czasie słuchania (wzrost z 28,1 proc. w trzecim kwartale 2024 roku). Słuchalność Radia Zet (Grupa Eurozet) spadła z 15,5 proc. do 14,6 proc.
Program I Polskiego Radia zanotował 4,6 proc. (wzrost z 4,5 proc.), Program III - 2,1 proc. (spadek z 2,2 proc.), Program II - 0,5 proc. (bez zmian), a Polskie Radio 24 - 0,5 proc. (wzrost z 0,4 proc.). Zaś udział Radia Maryja zmniejszył się z 2,3 proc. do 2,2 proc.
Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM (Grupa ZPR Media), które poprawiło wynik z 3,4 proc. na 3,8 proc.
Udział Antyradia (Grupa Eurozet) wyniósł 2,5 proc. (bez zmian), Tok FM (Grupa Eurozet) - 2,1 proc. (spadek z 2,2 proc.), RMF Classic (Grupa RMF) - 1,4 proc. (wzrost z 1,2 proc.), Radia Eska Rock (Grupa ZPR Media) - 0,8 proc. (wzrost z 0,6 proc.), a Radia Wnet - 0,7 proc. (wzrost z 0,5 proc.).
Najchętniej słuchana sieć radiowa – Radio Eska (Grupa ZPR Media) – zmniejszyła udział z 7,4 proc. do 6,9 proc.
Wyniki poprawiły: Radio Złote Przeboje (Grupa Eurozet) - z 2,4 proc. do 2,5 proc., Radio Plus (Grupa ZPR Media, Grupa Eurozet) - z 2,2 proc. do 2,3 proc., Radio Pogoda (Grupa Eurozet) - z 1,2 proc. do 1,3 proc. i Meloradio (Grupa Eurozet) - z 0,9 proc. do 1,2 proc.
Udział regionalnych rozgłośni publicznych zrzeszonych w Audytorium 17 wyniósł 4,3 proc. (spadek z 4,5 proc.), RMF Maxx (Grupa RMF) - 2,9 proc. (spadek z 3,5 proc.), Radia Eska2 (Grupa ZPR Media) - 1,1 proc. (spadek z 1,4 proc.), Rock Radia (Grupa Eurozet) - 0,3 proc. (spadek z 0,4 proc.), a Chillizet (Grupa Eurozet) - 0,2 proc. (bez zmian).
(KOZ, 10.10.2025)










