Piotr Sójka po siedmiu latach odchodzi z Dobro Films
Piotr Sójka w Dobro Films pracował od 2018 roku (fot. materiały prasowe)
Piotr Sójka, executive producer i szef produkcji w Dobro Films, kończy pracę w tej firmie.
Piotr Sójka pracował w Dobro Films od 2018 roku. Odpowiadał za strategię, produkcję, budowanie relacji z klientami oraz działania new business i marketingowe. Za jego kadencji Dobro Films dołączyło do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, a realizowane projekty były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych, w tym w KTR i SPR. Sójka brał udział w projektach dla m.in. XTB, Porsche, LEGO, McDonald’s, PKO, PZU, Pepco, Orange, Adidasa, Coca-Coli, Avon, Philipsa czy Unileveru.
Sójka nie precyzuje, jakie ma dalsze plany zawodowe. "To dla mnie moment zamknięcia pewnego etapu i rozpoczęcia nowego. Chcę wykorzystać doświadczenie zdobyte w Dobro i skupić się na projektach, które pozwolą mi rozwijać kompetencje w obszarze kreatywności, technologii i budowania relacji z klientami. Niedługo zdradzę więcej szczegółów dotyczących dalszych planów zawodowych" – informuje Sójka w komunikacie prasowym.
(AMS, 26.09.2025)










