"Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" najdroższy w październikowym cenniku Polsatu
Za 30-sekundowy spot przy "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" trzeba zapłacić do 132,9 tys. zł (screen: YouTube/Polsat)
Program "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" jest najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym Polsatu na październik.
Za 30-sekundowy spot przy tym programie trzeba zapłacić do 132,9 tys. zł (15,9 proc. więcej niż w październiku rok wcześniej).
Czytaj też: Wyniki oglądalności "Awantury o kasę" w Polsacie. Premiery w soboty i niedziele
Z kolei najdroższe spoty wokół "Twoja twarz brzmi znajomo" kosztują 113,4 tys. zł (o 12,5 proc. więcej). Ceny reklam przy "Pierwszej miłości" dochodzą do 112 tys. zł (o 17,2 proc. więcej), przy głównych "Wydarzeniach" z godz. 18.50 – do 109,4 tys. zł (o 8 proc. więcej), a przy "Naszym nowym domu" – do 107,3 tys. zł (o 41,4 proc. więcej).
Czytaj też: W sierpniu Polsat na czele oglądalności treści wideo. Druga była Telewizja Polska
(MNIE, 28.09.2025)










