Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2 rośnie z tygodnia na tydzień
W fotelach trenerskich zasiadają: Michał Szpak, Kuba Badach, Małgorzata "Margaret" Jamroży, Tomasz "Tomson" Lach i Aleksander Milwiw-Baron (fot. materiały prasowe)
16. edycję muzycznego talent show "The Voice of Poland" ogląda w TVP 2 średnio 1,4 mln widzów. To niewiele więcej niż miał początek sezonu przed rokiem.
Tym razem program jest emitowany pół godziny później niż dotychczas, czyli w soboty ok. 20.35, po serialu "Rodzinka.pl". W każdą sobotę pokazywane są dwa odcinki "The Voice of Poland", jeden po drugim. Sezon rozpoczęto 6 września.
"The Voice of Poland" z internetowym formatem
TVP 2, emitując "The Voice of Poland", ma średnio 13,9 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 11 proc. w komercyjnej 16-59. Widownia rośnie z tygodnia na tydzień. W pierwszym tygodniu program przyciągnął 1,28 mln, w drugim – 1,43 mln, a w trzecim – 1,51 mln widzów.
Czytaj też: TVN w paśmie "MasterChefa" przegrywa z Polsatem i TVP 1 – zarówno w 4+, jak i w 20-54
Początek poprzedniej edycji, po trzech tygodniach, miał jesienią 2024 roku średnio 1,33 mln oglądających. Z kolei w sierpniu 2025 roku TVP 2 notował średnio 4,7 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 3,56 proc. w komercyjnej 16-59.
W fotelach trenerskich zasiadają: Małgorzata "Margaret" Jamroży, Michał Szpak, Kuba Badach, Aleksander Milwiw-Baron i Tomasz "Tomson" Lach. Prowadzącymi są Paulina Chylewska i Maciej Musiał.
Programowi po raz pierwszy towarzyszy internetowy format "The Voice Comeback Stage. Powered by Orange", który premiery ma w TVP VOD, a powtarzany jest w niedzielne popołudnia w TVP 2.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: W sierpniu Polsat na czele oglądalności treści wideo. Druga była Telewizja Polska
(MNIE, 27.09.2025)










