"Elle Decoration" świętuje 25 lat na polskim rynku. W sprzedaży jubileuszowe wydanie
Okładkę urodzinowego wydania przygotowała artystka Kasia Kmita (fot. materiały prasowe)
Na rynku ukazało się jubileuszowe wydanie dwumiesięczna "Elle Decoration" (Burda Media Polska). Magazyn o wnętrzach i wzornictwie obchodzi w tym roku 25-lecie obecności na polskim rynku.
Z okazji 25-lecia redakcja przygotowała specjalne wydanie, które podsumowuje ćwierć wieku działalności i jednocześnie wyznacza kierunki rozwoju na kolejne dekady.
"Numer jubileuszowy to wielowymiarowa podróż po świecie projektowania. Redakcja wraca w nim do początków polskiej edycji, m.in. dzięki wspomnieniom Agnieszki Jacobson-Cieleckiej, pierwszej redaktorki naczelnej. Czytelnicy znajdą w nim portrety osób, które współtworzyły historię magazynu oraz polskiego wzornictwa" - czytamy w opisie.
"W czasach, w których trendy pojawiają się i znikają szybciej niż kiedykolwiek, nasza rola – paradoksalnie – staje się jeszcze ważniejsza. Od ćwierć wieku pomagamy odróżnić to, co chwilowe, od tego, co wartościowe i trwałe" – podkreśla Anna Chwalińska, redaktorka naczelna magazynu, w jubileuszowym edytorialu.
Okładkę urodzinowego wydania przygotowała artystka Kasia Kmita.
(KOZ, 19.09.2025)










