Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 19, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: Kanał Zero, "SE" i Republika najbardziej angażującymi mediami na YouTubie

W okresie 1-14 września Kanał Zero zanotował na YouTubie 44,9 mln wyświetleń (fot. Christian Weidiger/Unsplash)

Kanał Zero, "Super Express" i Republika mają najbardziej angażujące kanały w serwisie YouTube.

Z zestawienia przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów wynika, że w okresie 1-14 września Kanał Zero zanotował na YouTubie 44,9 mln wyświetleń.

Materiały wideo zamieszczone przez "Super Express" wyświetlono 39,4 mln razy, a przygotowane przez Republikę - 33,6 mln razy.

Polsat zanotował na YouTubie 18 mln wyświetleń, Wirtualna Polska - 17,5 mln, TVP Sport - 13,7 mln, TVN - 12,2 mln, a Polsat News - 9,8 mln.

(KOZ, 19.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.