IMM: Kanał Zero, "SE" i Republika najbardziej angażującymi mediami na YouTubie
19.09.2025, 07:10
W okresie 1-14 września Kanał Zero zanotował na YouTubie 44,9 mln wyświetleń (fot. Christian Weidiger/Unsplash)
Kanał Zero, "Super Express" i Republika mają najbardziej angażujące kanały w serwisie YouTube.
Z zestawienia przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów wynika, że w okresie 1-14 września Kanał Zero zanotował na YouTubie 44,9 mln wyświetleń.
Materiały wideo zamieszczone przez "Super Express" wyświetlono 39,4 mln razy, a przygotowane przez Republikę - 33,6 mln razy.
Polsat zanotował na YouTubie 18 mln wyświetleń, Wirtualna Polska - 17,5 mln, TVP Sport - 13,7 mln, TVN - 12,2 mln, a Polsat News - 9,8 mln.
(KOZ, 19.09.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










