TVN w pasmie "Bitwy o gości" liderem w grupach komercyjnych 16-49 i 20-54
Emitując "Bitwę o gości", TVN ma średnio 9,8 proc. udziału w 16-49 (fot. materiały prasowe)
Drugi sezon programu "Bitwa o gości" ogląda w TVN średnio 630 tys. widzów.
TVN nowy sezon nadaje od 1 września w poniedziałki o 21.35. Pierwszy odcinek miał średnio 541 tys. widzów, drugi – 776 tys., a trzeci – 574 tys.
Czytaj też: "Fakty" w sierpniu straciły widzów, ale pozostały liderem programów informacyjnych
Emitując "Bitwę o gości", TVN ma średnio 6,48 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 9,8 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,39 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.
Rok do roku widownia poniedziałkowego pasma 21.36-22.43 wzrosła z 471 tys. do 597 tys. osób (jesienią 2024 roku nadawano "Totalne remonty Szelągowskiej").
W grupie 4+ TVN zwiększył udział z 4,69 proc. do 6,2 proc., w 16-49 – z 6,32 proc. do 9,49 proc., a w 20-54 – z 5,87 proc. do 9,04 proc.
TVN z 6,2 proc. udziału jest stacją drugiego wyboru w grupie ogólnej (za TVP 2 – 10,41 proc.). Jest jednak pierwszy w grupie 16-49 (9,49 proc.) i 20-54 (9,04 proc.).
Czytaj też: "Pytanie na śniadanie" promowane na budynku, z którego nadawane jest "Dzień dobry TVN"
Pierwszą edycję "Bitwy o gości" nadawano w TVN jesienią 2023 roku. Pokazywany w niedziele o 17.30 program gromadził średnio 711 tys. widzów (te dane bez widowni poza domem).
"Bitwa o gości" powstaje na podstawie formatu "Be my guest". Uczestnicy programu odwiedzają prowadzone przez siebie biznesy i nawzajem oceniają komfort noclegu oraz oferowane usługi hotelarskie. "Bitwę o gości" produkuje Constantin Entertainment Polska.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.
Czytaj też: Paramount Skydance chce przejąć właściciela TVN. Eksperci komentują
(MNIE, 21.09.2025)










