Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett dla Stowarzyszenia Przyjaciół Integracja

Agencja Leo Burnett przygotowała kampanię dla Stowarzyszenia Przyjaciół Integracja. Celem akcji jest poinformowanie pracodawców o możliwościach zatrudniania osób niepełnosprawnych.

Akcja pod hasłem ”Nie musisz nas rozumieć, żeby wiedzieć, jak nas zatrudnić” realizowana będzie w prasie (”Newsweek”, ”Polityka”, ”Gazeta Prawna”, ”Gazeta Wyborcza”), telewizji (TVN, TVP, Discovery Channel), radiu (Radio Zet, Program III Polskiego Radia) i w Internecie - na 13 portalach biznesowych. Przygotowane będą także plakaty oraz ponad 650 tys. ulotek i insertów prasowych. Wsparciem dla kampanii jest od wczoraj infolinia ”Sprawni w pracy”. Rozpoczęcie kampanii głównej zaplanowano na przełom kwietnia i maja, a jej zakończenie w styczniu 2008 roku. Akcja współfinansowana jest przez Europejski Fundusz Społeczny, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Polską Telefonię Cyfrową. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

(DOK, 13.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.