Leo Burnett dla Stowarzyszenia Przyjaciół Integracja
Agencja Leo Burnett przygotowała kampanię dla Stowarzyszenia Przyjaciół Integracja. Celem akcji jest poinformowanie pracodawców o możliwościach zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Akcja pod hasłem ”Nie musisz nas rozumieć, żeby wiedzieć, jak nas zatrudnić” realizowana będzie w prasie (”Newsweek”, ”Polityka”, ”Gazeta Prawna”, ”Gazeta Wyborcza”), telewizji (TVN, TVP, Discovery Channel), radiu (Radio Zet, Program III Polskiego Radia) i w Internecie - na 13 portalach biznesowych. Przygotowane będą także plakaty oraz ponad 650 tys. ulotek i insertów prasowych. Wsparciem dla kampanii jest od wczoraj infolinia ”Sprawni w pracy”. Rozpoczęcie kampanii głównej zaplanowano na przełom kwietnia i maja, a jej zakończenie w styczniu 2008 roku. Akcja współfinansowana jest przez Europejski Fundusz Społeczny, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Polską Telefonię Cyfrową. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starlink.(DOK, 13.04.2007)










