LOT w reklamie połączeń krajowych oraz do Turynu
W poniedziałek rozpoczną się dwie kampanie promocyjne Polskich Linii Lotniczych LOT.
”Szybkość i wygoda górą” – pod takim hasłem do 27 kwietnia promowane będą połączenia krajowe. Motywem przewodnim tej kampanii będzie wizerunek ślimaka powstały na podstawie lotniczego zdjęcia polskich dróg. Druga akcja, w której dominować będzie obraz dwóch splecionych ze sobą pasów startowych, także uchwyconych z lotu ptaka, ma wspierać sprzedaż biletów na trasie Katowice - Turyn. Reklamy zaplanowano w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opinii oraz w Internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, portale tematyczne i wyszukiwarki). Obie kampanie przygotowały agencja McCann Erickson. Media zaplanował i kupił Universal McCann. Za działania internetowe odpowiada MRM Worldwide.(DOK, 13.04.2007)










