Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LOT w reklamie połączeń krajowych oraz do Turynu

W poniedziałek rozpoczną się dwie kampanie promocyjne Polskich Linii Lotniczych LOT.

”Szybkość i wygoda górą” – pod takim hasłem do 27 kwietnia promowane będą połączenia krajowe. Motywem przewodnim tej kampanii będzie wizerunek ślimaka powstały na podstawie lotniczego zdjęcia polskich dróg. Druga akcja, w której dominować będzie obraz dwóch splecionych ze sobą pasów startowych, także uchwyconych z lotu ptaka, ma wspierać sprzedaż biletów na trasie Katowice - Turyn. Reklamy zaplanowano w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opinii oraz w Internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, portale tematyczne i wyszukiwarki). Obie kampanie przygotowały agencja McCann Erickson. Media zaplanował i kupił Universal McCann. Za działania internetowe odpowiada MRM Worldwide.

(DOK, 13.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.