"Newsweek Polska" na czele tygodników opinii pod względem wpływów z reklam
Wpływy reklamowe "Newsweek Polska" wyniosły 4,47 mln zł i były o 23,5 proc. wyższe niż w sierpniu 2024 roku (fot. Albert Zawada/PAP)
W sierpniu spośród tygodników największe cennikowe wpływy z reklam odnotował "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska).
Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają indywidualnie udzielanych rabatów, wynika, że wpływy reklamowe "Newsweek Polska" wyniosły 4,47 mln zł i były o 23,5 proc. wyższe niż w sierpniu 2024 roku.
Czytaj też: Zrzutka.pl zablokowała zbiórkę SDP dla skazanego Samuela Pereiry. Hajdasz się broni
Druga pod względem cennikowych przychodów z reklam była "Polityka" (Polityka), która uzyskała z tego tytułu 2,92 mln zł, co oznacza spadek o 24,4 proc.
"Angora" (Wydawnictwo Westa Druk) miała z reklam 2,19 mln zł (wzrost o 73,5 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Do Rzeczy) – 1,52 mln zł (wzrost o 84,2 proc.), a "Sieci" (Fratria) – 0,79 mln zł (wzrost o 77,6 proc.).
Czytaj też: Grupa ZPR Media reaguje na zarzuty dotyczące zdjęcia domu po ataku rosyjskiego drona
(JF, 20.09.2025)










