Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek Polska" na czele tygodników opinii pod względem wpływów z reklam

Wpływy reklamowe "Newsweek Polska" wyniosły 4,47 mln zł i były o 23,5 proc. wyższe niż w sierpniu 2024 roku (fot. Albert Zawada/PAP)

W sierpniu spośród tygodników największe cennikowe wpływy z reklam odnotował "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska).

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają indywidualnie udzielanych rabatów, wynika, że wpływy reklamowe "Newsweek Polska" wyniosły 4,47 mln zł i były o 23,5 proc. wyższe niż w sierpniu 2024 roku.

Czytaj też: Zrzutka.pl zablokowała zbiórkę SDP dla skazanego Samuela Pereiry. Hajdasz się broni

Druga pod względem cennikowych przychodów z reklam była "Polityka" (Polityka), która uzyskała z tego tytułu 2,92 mln zł, co oznacza spadek o 24,4 proc.

"Angora" (Wydawnictwo Westa Druk) miała z reklam 2,19 mln zł (wzrost o 73,5 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Do Rzeczy) – 1,52 mln zł (wzrost o 84,2 proc.), a "Sieci" (Fratria) – 0,79 mln zł (wzrost o 77,6 proc.).

Czytaj też: Grupa ZPR Media reaguje na zarzuty dotyczące zdjęcia domu po ataku rosyjskiego drona

(JF, 20.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.