Onet, WP i Interia w czołówce zestawienia największych serwisów sportowych
Onet utrzymał pozycję lidera z 6,92 mln użytkowników (screen: interia.pl, screen: wp.pl, screen: onet.pl)
Strony sportowe Onetu, Wirtualnej Polski i Interii znalazły się w czołowce sierpniowego badania Mediapanel w kategorii sport. Największy spadek w porównaniu z lipcem odnotował Polsat Sport.
W przypadku dużych portali ogólnych ranking opiera się tylko na danych tej części brandu, które są przyporządkowane kategorii sport. Według tej metodologii Onet (Ringier Axel Springer) utrzymał pozycję lidera z 6,92 mln użytkowników. W porównaniu do lipca odnotowano spadek o 10,23 proc. Na drugim miejscu uplasowała się Wirtualna Polska z 5,76 mln użytkowników (spadek o 5,9 proc.), a na trzecim była Interia – 5,61 mln (spadek o 0,81 proc.).
Czytaj też: KRRiT nie wyciągnie konsekwencji wobec Kanału Zero za rozmowę z Januszem Walusiem
W pierwszej piątce znalazły się również serwisy Sport.pl (Agora), który zgromadził 5,21 mln użytkowników (spadek o 8,63 proc.) i Telewizji Polskiej – 3,41 mln (wzrost o 4,87 proc.).
W pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się również:
• FlashScore (Livesport Group) – 2,95 mln użytkowników (wzrost o 3,74 proc.),
• Polsat Sport (Polsat-Interia) – 2,55 mln użytkowników (spadek o 13,75 proc.),
• Meczyki.pl (OV Grupa) – 2,17 mln użytkowników (spadek o 11,81 proc.),
• TVN 24 (Warner Bros. Discovery) – 1,97 mln użytkowników (spadek o 6,43 proc.),
• Fakt (RASP) – 1,94 mln użytkowników (spadek o 9,15 proc.).
W sierpniu największy spadek odnotował Polsat Sport (screen: Mediapanel)
Czytaj też: Niezalezna.pl twierdzi, że Onet chciał mediacji z Nawrockim. Prawnik Onetu zaprzecza
(PAR, 21.09.2025)










