Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Janda, Stenka i Kot twarzami kampanii Eurobanku

Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa Eurobanku z udziałem Krystyny Jandy, Danuty Stenki i Tomasza Kota.

Celem działań jest zwiększenie znajomości marki Eurobank oraz informacja o korzyściach wynikających z posiadania jego karty, takich jak SMS-owe powiadomienia na siedem i dwa dni przed upływem okresu bezodsetkowego (hasło: ”Karta, która sama przypomina o spłacie”). W kampanii nacisk położono na emisję spotów w prime time (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, kanały tematyczne) oraz na reklamę zewnętrzną w całym kraju. Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

(TW, 13.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.