Kanał Dolce Vita TV w ofercie operatora kablowego Toya
We wrześniu zaplanowano premierę brytyjskiego reality show "Singletown" (fot. materiały prasowe)
9 września do oferty operatora kablowego Toya dołączy kanał lifestylowy Dolce Vita TV.
Dolce Vita TV trafi do pakietu Wygodnego (za 45,90 zł miesięcznie z ponad 130 kanałami). Zajmie pozycję 377 w dekoderach. Znajdzie się też w ofercie platformy mobilnej Toya Go. Przez pierwszy miesiąc kanał Dolce Vita TV będzie dostępny dla wszystkich abonentów Toya w tzw. "otwartym oknie".
Dolce Vita TV prezentuje programy dotyczące luksusu w kontekście m.in. podróży, kultury, architektury i sztuki kulinarnej. We wrześniu zaplanowano premierę brytyjskiego reality show "Singletown", w którym pięć par decyduje się na przerwę w swoim związku, aby spędzić lato w luksusowych apartamentach w Londynie.
Dolce Vita TV nadaje od przełomu 2024 i 2025 roku i jest dostępny na naziemnym multipleksie lokalnym Telewizji TVT z Rybnika i u ok. 50 lokalnych operatorów kablowych. W lipcu informowaliśmy, że udziały w spółce nadającej kanał zbyli Barbara Bilińska i Zbigniew Adamkiewicz. Spółkę kontroluje teraz Paweł Obczyński. Dołączenie do Toya nadawca zapowiadał już od kilku miesięcy. Ten operator został wpisany do kablowej koncesji stacji, wydanej w październiku 2024. Stacja nie jest monitorowana przez Nielsen Media.
Toya działa w województwach łódzkim, śląskim, podkarpackim, warmińsko-mazurskim i małopolskim. Jego oferta telewizyjna udostępniana jest też w ramach partnerstwa przez zewnętrznych operatorów, m.in. Gawex Media ze Szczecinka.
(MNIE, 08.09.2025)










