Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Volvo promuje się poprzez miejskie happeningi

Dziś rozpoczyna się kampania BTL nowego modelu samochodów Volvo C30 (Volvo Auto Polska).

Pod hasłem ”Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia” w większych miastach Polski zorganizowane zostaną happeningi. Chętni będą mogli w centrach miast w porze lunchu pograć w golfa, wieczorami w okolicach teatrów posłuchać muzyki poważnej, pod nocnymi klubami wziąć udział w sesjach zdjęciowych. Kampania potrwa do końca lipca. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Defacto Event Factory.

(DOK, 12.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.