Paralotna przygotowała kampanię dla Internet Group i CR Media Consulting
11.04.2007, 08:10
Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię informacyjno-wizerunkową giełdowej spółki Internet Group SA i firmy CR Media Consulting SA. Kampania informuje o połączeniu firm, wejściu połączonej spółki na giełdę i terminach sprzedaży akcji.
Akcja prowadzona jest w telewizji (m.in. TVN, TVN 24), Internecie i prasie branżowej, m.in. w ”Gazecie Giełdy Parkiet”, ”Pulsie Biznesu”, a także w ”Rzeczpospolitej”. Działania potrwają do końca kwietnia. Paralotna zdobyła budżet firm przez wygranie przetargu. Internet Group SA i CR Media Consulting SA oficjalnie połączą się 1 maja br. i Internet Group stanie się właścicielem 100 proc. akcji CR Media Consulting.(TW, 11.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










