Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TUI Poland promuje się w prasie i Internecie

Pod hasłem ”Korzystaj z okazji lata” rozpoczęła się kampania promocyjna biura podróży TUI Poland. Promocja dotyczy połączeń czarterowych dostępnych w ofercie Lato 2007.

Reklamy zaplanowano w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Voyage”) oraz Internecie (Onet.pl). Wsparciem dla głównej akcji jest kampania promująca loty do Maroka. Realizowana jest ona w prasie (”Rzeczpospolita”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Puls Biznesu”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Podróże”) oraz Internecie (Onet.pl). Obie kampanie potrwają do końca maja. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Brand Connection, za kreację – Peppermint.

(DOK, 11.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.