"Polityka" ze średnią sprzedażą powyżej 73 tys. egzemplarzy pozostaje liderem segmentu
W drugim kwartale średnia sprzedaż "Polityki" spadła o 4,6 proc.
"Polityka" w drugim kwartale 2025 roku była najlepiej sprzedającym się tytułem w segmencie tygodników opinii.
Według danych PBC średnia sprzedaż "Polityki" (Wydawnictwo Polityka) wyniosła w drugim kwartale br. 73 353 egzemplarzy, co w porównaniu z tym okresem w 2024 roku oznacza spadek o 4,6 proc.
Czytaj też: "Tygodnik do Rzeczy" podrożał o 1 zł. Zrównał się z tygodnikiem "Polityka"
Kolejne tytuły w zestawieniu to:
- "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 52 386 egz. (spadek o 16,8 proc.);
- "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 23 942 egz. (spadek o 14,8 proc.);
- "Do Rzeczy" (Orle Pióro) – 25 271 (spadek o 9,4 proc.);
- "Sieci" (Fratria) – 24 081 egz. (spadek o 18,2 proc.);
- "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) – 20 739 egz. (spadek o 5,1 proc.);
- "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 10 519 egz. (spadek o 6,5 proc.).
"Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) sprzedawał średnio 54 961 egz. (spadek o 1,7 proc.), a tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) – 117 552 egz. (spadek o 13,2 proc.).
Czytaj też: Kolporter otworzył siedem nowych saloników prasowych. Drugie tyle zamknął
(MZD, 24.08.2025)










