W grupie 24-49 słuchalność RMF FM wynosi 32 proc., a Radia Zet – 15,1 proc.
W grupie 24-49 RMF FM uzyskał 32 proc. udziału, a Radio Zet - 15,1 proc. (fot. Tommy Lopez/Pexels.com)
Wśród osób w wieku 25-49 lat wzrosła słuchalność Radia Zet, Radia Vox FM i radiowej Jedynki, a spadła RMF FM, Radia Eska i RMF Maxx.
Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar i Adres:Media wynika, że w okresie maj-lipiec 2025 RMF FM w grupie 25-49 lat zdobył 32 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza spadek z 32,9 proc. w tych samych miesiącach rok wcześniej. Z kolei słuchalność Radia Zet wzrosła z 13,7 proc. do 15,1 proc.
Czytaj też: Radiowcy: rynek reklamy radiowej wzrósł o 6 proc. w pierwszym półroczu
Radio Eska uzyskało 8,9 proc. udziału (spadek z 9,2 proc.), a Radio Vox FM i RMF Maxx po 4,5 proc. Vox FM zanotował wzrost z 3,7 proc., a RMF Maxx spadek z 5,6 proc.
W pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych rozgłośni w grupie 25-49 lat znalazły się również:
- regionalne rozgłośnie publiczne z antenami miejskimi zrzeszone w Audytorium 17 – 3,3 proc. (spadek z 3,7 proc.),
- Antyradio – 3 proc. (spadek z 3,4 proc.),
- Radio Złote Przeboje – 2,3 proc. (wzrost z 2,1 proc.),
- Program I Polskiego Radia – 2,2 proc. (wzrost z 1,9 proc.)
- i Radio Plus – 1,9 proc. (wzrost z 1,3 proc.).
Czytaj też: W radiowej Trójce do końca wakacji gośćmi rano będą eksperci zamiast polityków
(KOZ, 19.08.2025)










