Reklamy Natur Produkt Zdrovit zniknęły z Grupy Eurozet. Klient postawił na Grupę RMF
Natur Produkt Zdrovit w pierwszym półroczu 2025 roku był piątym reklamodawcą w radiu pod względem wydatków cennikowych (fot. Pexels.com)
Natur Produkt Zdrovit, jeden z największych reklamodawców w radiu, przestał się od tego roku reklamować w stacjach Grupy Eurozet. Klienta pozyskała Grupa RMF.
Z danych cennikowych Kantar Media wynika, że Natur Produkt Zdrovit w pierwszym półroczu 2025 roku przeznaczył na reklamy w radiu łącznie 190 mln zł (o 5,1 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2024 roku).
Czytaj też: Radio Nowy Świat uruchamia we współpracy z Gremi Media sprzedaż reklam pre-roll w streamingu
W stacjach Grupy RMF zostawił 3/4 tej kwoty, czyli 142,3 mln zł, podczas gdy rok wcześniej ani złotówki. W tym roku reklamował się jeszcze tylko w Polskim Radiu, w którym wydał 47,7 mln zł (o 4,7 proc. mniej niż rok wcześniej).
Natur Produkt Zdrovit w pierwszym półroczu nie był obecny w Grupie Eurozet (reklamował się tam od wielu lat). – Nie komentujemy aktywności poszczególnych klientów – ucina Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy i członek zarządu Grupy Eurozet. Przed rokiem wartość kampanii w rozgłośniach tego nadawcy wynosiła 116 mln zł. Z kolei w stacjach Grupy ZPR Media ulokował wówczas 1,7 mln zł.
Natur Produkt Zdrovit w pierwszym półroczu 2025 roku był piątym reklamodawcą w radiu pod względem wydatków cennikowych.
Czytaj też: W radiowej Trójce do końca wakacji gośćmi rano będą eksperci zamiast polityków
(KOZ, 13.08.2025)










