Kanały Polsatu prowadzą wśród stacji lifestylowych w grupie ogólnej i komercyjnej
W grupie ogólnej 4+ Polsat Play miał średnio 0,44 proc. udziału w rynku (screen: YouTube/Telewizyjny Maniak)
W lipcu 2025 roku wśród kanałów lifestylowych najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej 4+ uzyskał Polsat Play. W grupie komercyjnej 16-59 liderem był Polsat Cafe.
W grupie ogólnej 4+ Polsat Play (Grupa Polsat Plus) miał średnio 0,44 proc. udziału w rynku wobec 0,46 proc. w lipcu 2024 roku. Drugie miejsce zajął Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) z 0,38 proc. (wzrost z 0,36 proc.).
Czytaj też: W lipcu nieznacznie wzrosła widownia "Pytania na śniadanie" TVP 2
Za nim uplasowały się: TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,31 proc. (spadek z 0,35 proc.), TVP Kobieta (Telewizja Polska) – 0,28 proc. (spadek z 0,35 proc.) i HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,27 proc. (wzrost z 0,25 proc.).
W czołówce najchętniej oglądanych kanałów lifestylowych były też:
- Canal+ Domo (Canal+ Polska) – 0,14 proc. (wzrost z 0,13 proc.),
- TLC (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,14 proc. (wzrost z 0,13 proc.),
- Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
- BBC Lifestyle (BBC Studios) – 0,08 proc. (wzrost z 0,06 proc.),
- Discovery Life (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,07 proc. (spadek z 0,09 proc.)
- i Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,07 proc. (wzrost z 0,06 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był Polsat Cafe, którego udział wyniósł 0,51 proc. (wzrost z 0,45 proc.). Dalej uplasowały się Polsat Play – 0,48 proc. (spadek z 0,5 proc.) i TVN Style – 0,47 proc. (bez zmian).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Może wrócić kanał telezakupowy Mango. Jest decyzja KRRiT
(MNIE, 16.08.2025)










