Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Track: wzrosła słuchalność RMF FM, Radia Zet, Radia Złote Przeboje i Radia Plus

Słuchalność Radia Zet wzrosła z 15,2 proc. do 15,7 proc. (fot. materiały prasowe)

W okresie maj-lipiec wzrosła słuchalność RMF FM, Radia Zet, Radia Złote Przeboje i Radia Plus. Radio Zet ma najlepszy wynik od 11 lat.

Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar i Adres:Media wynika, że RMF FM (Grupa RMF) uzyskał 29,2 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 28,9 proc. w tych samych miesiącach 2024 roku.

Słuchalność Radia Zet (Grupa Eurozet) wzrosła z 15,2 proc. do 15,7 proc. Jak podał nadawca, to najlepszy wynik stacji od ponad 11 lat, czyli fali kwiecień-czerwiec 2014 roku.

Udział Programu I Polskiego Radia wyniósł 4,3 proc. (spadek z 4,8 proc.), Programu III – 2 proc. (bez zmian), Polskiego Radia 24 – 0,6 proc. (bez zmian), a Programu II – 0,5 proc. (spadek z 0,6 proc.). Radio Maryja utrzymało słuchalność na poziomie 1,9 proc.

Wśród rozgłośni regionalnych prowadziło Radio Vox FM (Grupa ZPR Media), które poprawiło wynik z 2,9 proc. do 3,4 proc. Antyradio (Grupa Eurozet) miało 2,4 proc. (spadek z 2,5 proc.), radio Tok FM (Grupa Eurozet) – 2,2 proc. (spadek z 2,3 proc.), RMF Classic (Grupa RMF) – 1,3 proc. (spadek z 1,4 proc.), Radio Eska Rock (Grupa ZPR Media) – 0,8 proc. (wzrost z 0,5 proc.), a Radio Wnet – 0,6 proc. (bez zmian).

Najchętniej słuchana sieć radiowa – Radio Eska (Grupa ZPR Media) – zmniejszyła udział z 7,5 proc. do 7,1 proc. Wyniki poprawiły tylko dwie sieci: Radio Złote Przeboje (Grupa Eurozet) – z 2,3 proc. do 2,7 proc. i Radio Plus (Grupa ZPR Media, Grupa Eurozet) – z 2,2 proc. do 2,6 proc. (najlepszy wynik od siedmiu lat).

Słuchalność regionalnych rozgłośni publicznych zrzeszonych w Audytorium 17 wyniosła 4,3 proc. (spadek z 5,1 proc.), RMF Maxx (Grupa RMF) – 3,1 proc. (spadek z 3,7 proc.), Eska2 (Grupa ZPR Media) – 1,1 proc. (bez zmian), Meloradio (Grupa Eurozet) – 1 proc. (spadek z 1,1 proc.), Radio Pogoda (Grupa Eurozet) – 1 proc. (spadek z 1,1 proc.), Rock Radio (Grupa Eurozet) – 0,3 proc. (spadek z 0,4 proc.), a Chillizet (Grupa Eurozet) – 0,2 proc. (bez zmian).

(KOZ, 11.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.