Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 08, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brian Robbins po finalizacji fuzji ze Skydance odchodzi z funkcji CEO koncernu Paramount

Brian Robbins nie zmieścił się w planach nowego Paramountu i odchodzi (fot. Wikimedia Commons)

Brian Robbins, jeden z twórców serwisu streamingowego Paramount+, zrezygnował ze stanowiska współdyrektora generalnego Paramount Global. Po oficjalnej finalizacji fuzji ze Skydance, która nastąpiła w czwartek, koncern w roli CEO poprowadzi David Ellison – właściciel i dyrektor generalny tej drugiej firmy.

Robbins, który dołączył do Paramount w 2017 roku, w 2018 został szefem telewizji Nickelodeon, a w 2021 wytwórni filmowej Paramount Pictures. Stanowisko wpółdyrektora generalnego Paramount Global objął w kwietniu 2024 roku, wraz z George'em Cheeksem i Chrisem McCarthym. Wszyscy trzej zastąpili wtedy Boba Bakisha. O odejściu McCarthy'ego poinformowano w zeszłym miesiącu. Cheeks pozostanie w firmie na stanowisku dyrektora ds. mediów, będzie nadzorował działalność nadawczą i telewizję kablową.

Tuż przed finalizacją fuzji ujawniono nazwiska 10 dyrektorów nowej firmy. Na czele zespołu kierowniczego stanie David Ellison. W skład zespołu wchodzą: Don Granger – prezes Motion Picture Group, Kevin MacLellan – prezes ds. międzynarodowej i globalnej dystrybucji treści, Rebecca Mall – prezeska ds. inicjatyw międzyfirmowych, franczyz i marketingu korporacyjnego, Matt Thunell – prezes Paramount Television Studios, Kevin Creighton – wiceprezes wykonawczy ds. finansów korporacyjnych i relacji inwestorskich, Tony Driscoll – wiceprezes wykonawczy, szef strategii korporacyjnej i rozwoju, Efrain Miron – wiceprezes wykonawczy, szef strategii treści i licencjonowania, Jose Turkienicz – wiceprezes wykonawczy, szef operacji globalnych, Laura Watson – wiceprezeska wykonawcza ds. komunikacji korporacyjnej i wykonawczej oraz Jane Wiseman – wiceprezeska wykonawcza, szefowa działu oryginalnych treści.

Nowy Paramount, którego nazwa ma brzmieć Paramount Skydance Corporation, podzielił firmę na trzy segmenty biznesowe – studia filmowe, sprzedaż bezpośrednią do konsumentów i stacje telewizyjne.

(MAC, 08.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.