Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

The New York Times z dużym zyskiem, już prawie 12 mln abonentów

The New York Times ma obecnie łącznie 11,88 mln abonentów swoich produktów drukowanych i cyfrowych (fot. Unsplash.com/Marco Lenti)

The New York Times Company, razem z dziennikiem "The New York Times" i z uwzględnieniem wszystkich innych aktywów, w drugim kwartale 2025 roku osiągnął przychody na poziomie 685,9 mln dol., co oznacza wzrost o 9,7 proc. w porównaniu do poprzedniego roku (z 625 mln dol.). Zysk wyniósł 134 mln dol. i był większy o 27,8 proc.

Firma ma obecnie łącznie 11,88 mln abonentów swoich produktów drukowanych i cyfrowych, w tym serwisów informacyjnych, specjalistycznych oraz serwisu sportowego The Athletic. W tym kwartale dodała ok. 230 tys. NYT deklaruje, że do końca 2027 roku zamierza mieć 15 mln abonentów.

Zdecydowana większość – 11,3 mln – subskrybuje wyłącznie produkty cyfrowe firmy. The New York Times poinformował, że na koniec drugiego kwartału, który zakończył się 30 czerwca, liczba abonentów wersji drukowanej wynosiła 580 tys., w porównaniu z 600 tys. w pierwszym kwartale br. i 630 tys. rok wcześniej.

(MAC, 07.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.