Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Była dyrektor sprzedaży Eurozetu doradczynią zarządu Grupy naTemat

Monika Jankowska-Janicka to menedżerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży w radiu i digitalu (fot. materiały prasowe)

Do Grupy naTemat dołączyła Monika Jankowska-Janicka, która objęła stanowisko doradczyni zarządu ds. przychodów.

Monika Jankowska-Janicka to menedżerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży w radiu i digitalu. W latach 2015–2024 tworzyła zespoły sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet i zarządzała nimi, rozwijając m.in. sprzedaż new business. Jako dyrektorka sprzedaży bezpośredniej w Eurozecie odpowiadała także za współpracę z klientami strategicznymi, negocjując bezpośrednio z reklamodawcami.

Jankowska-Janicka: "Produkt jest jakościowy"

Po zakupie Eurozetu przez Agorę w 2023 roku Jankowska-Janicka pełniła funkcję dyrektorki rozwoju sprzedaży bezpośredniej i odpowiadała za połączenie oraz wyrównanie kompetencji zespołów handlowych obu firm. Opracowała strategię i kilkudziesięcioosobowy zespół, który pod jej kierownictwem sprzedawał połączoną ofertę radiowo-digitalową stacji. Z Grupy Eurozet odeszła na początku 2025 roku.

Czytaj też: Grupa Eurozet rekrutuje na stanowisko AI fact-checking & quality editora

"Bardzo się cieszę, że będę wspierać Grupę naTemat w budowaniu strategii sprzedażowej i wzmacnianiu pozycji reklamowej na mocno konkurencyjnym rynku. Produkt jest jakościowy i ma spory potencjał wzrostu, a reklamodawcy wciąż szukają jakościowego contentu" – mówi Monika Jankowska-Janicka, cytowana w komunikacie.

"Monika wnosi świeże spojrzenie, pozytywną energię i nową dynamikę. Jesteśmy przekonani, że jej zaangażowanie przyspieszy rozwój naszej oferty i pomoże nam jeszcze skuteczniej zdobywać oraz utrzymywać zadowolonych klientów" – zaznacza Beata Golubińska, CEO Grupy naTemat.

Czytaj też: Rada programowa TVP tworzy zespoły robocze. Zajmie się rolą telewizji w kampanii

(MAK, 06.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.