Żubr wspiera zagrożone gatunki w nowej kampanii
W ramach kampanii marka przygotowała cztery spoty telewizyjne oraz dedykowane materiały digital i BTL (fot. materiały prasowe)
Marka Żubr startuje z kampanią wspierającą zagrożone gatunki zwierząt, przekazując milion złotych na ich ochronę. Hasło kampanii brzmi: "Żubr wspiera zagrożone gatunki i mordka się cieszy", a głównym bohaterem został bóbr.
Jednym z celów kampanii jest przedstawienie bobra jako kluczowego sojusznika przyrody. W ramach działań marka nawiązała współpracę z Piotrem Szumowskim i projektem Stand-up Polska, która obejmuje specjalne materiały inspirowane światem puszczy i bobrów.
W ramach kampanii marka przygotowała cztery spoty telewizyjne oraz dedykowane materiały digital i BTL, w których główną rolę odgrywają zagrożone gatunki: bóbr, ryś, wilk i niedźwiedź. Wiodącym materiałem pozostaje spot z bobrem, który z radością reaguje na pojawienie się Żubra.
Tegoroczna kampania Żubr wspiera zagrożone gatunki i mordka się cieszy będzie obecna w telewizji i mediach społecznościowych. Za działania PR i digital odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Zenith, za idee i strategie oraz kreację spotu - PZL, produkcją spotów zajęła się Papaya Films, Moon Films oraz OTO film. Za postprodukcję odpowiada Platige Image, a udźwiękowienie Juice.
KAP










