Kampania Narodowego Ośrodka Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji
06.04.2007, 12:44
Pod hasłem ”Mały kraj na wielkie wakacje” w sobotę rozpoczęła się kampania wizerunkowa Chorwacji. Potrwa do końca czerwca.
Reklamy zamówiono w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik Bałtycki”, ”Dziennik Zachodni”, ”Poznaj Świat”, ”Żagle”), telewizji (TVN 24) oraz Internecie (Podroze.pl). Akcji towarzyszyć będą: relacje na żywo z Chorwacji, które pokaże TVN 24 i TVN Meteo – łącznie ponad 250 minut. Także pięć programów ”Podróże kulinarne Robert Makłowicza” w TVP 2 będzie dotyczyć kuchni Chorwackiej. Za kreację, dobór i zakup mediów odpowiada Narodowy Ośrodek Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji.(DOK, 06.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










