O 44 prace więcej niż rok temu nadesłano na Polski Konkurs Reklamy KTR 2007
524 prace, o 44 więcej niż rok wcześniej, nadesłano na Polski Konkurs Reklamy KTR 2007. Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia na uroczystej gali w teatrze Roma.
Wśród 99 firm, które nadesłały prace są m.in. agencje reklamowe, firmy designerskie, domy produkcyjne, studia fotograficzne i agencje interaktywne. Najwięcej prac zgłosiły agencje G7 i PZL – po 43 prace, DDB Warszawa i McCann Erickson – po 33. Prace oceniane będą w dziewięciu kategoriach. Najwięcej zgłoszono w kategorii reklama print – 165, reklama TV/kinowa – 115, nowe media – 69, graphic design – 60. Najmniejszym zainteresowaniem uczestników konkursu cieszyła się wprowadzona w tym roku kategoria KTR 360 – nadesłano 6 prac (zintegrowana kampania reklamowa składająca się z działań ATL, BTL, PR, event marketingu, Internetu i mediów). Zgłoszenia oceni 110 jurorów pracujących pod przewodnictwem Michaela Conrada, dyrektora Berlin School of Creative Leadership. Jury rozpoczyna pracę 16 kwietnia.(MAZ, 06.04.2007)










