Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O 44 prace więcej niż rok temu nadesłano na Polski Konkurs Reklamy KTR 2007

524 prace, o 44 więcej niż rok wcześniej, nadesłano na Polski Konkurs Reklamy KTR 2007. Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia na uroczystej gali w teatrze Roma.

Wśród 99 firm, które nadesłały prace są m.in. agencje reklamowe, firmy designerskie, domy produkcyjne, studia fotograficzne i agencje interaktywne. Najwięcej prac zgłosiły agencje G7 i PZL – po 43 prace, DDB Warszawa i McCann Erickson – po 33. Prace oceniane będą w dziewięciu kategoriach. Najwięcej zgłoszono w kategorii reklama print – 165, reklama TV/kinowa – 115, nowe media – 69, graphic design – 60. Najmniejszym zainteresowaniem uczestników konkursu cieszyła się wprowadzona w tym roku kategoria KTR 360 – nadesłano 6 prac (zintegrowana kampania reklamowa składająca się z działań ATL, BTL, PR, event marketingu, Internetu i mediów). Zgłoszenia oceni 110 jurorów pracujących pod przewodnictwem Michaela Conrada, dyrektora Berlin School of Creative Leadership. Jury rozpoczyna pracę 16 kwietnia.

(MAZ, 06.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.