Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła wiosenna kampania Reportera

Z początkiem kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa marki odzieżowej Reporter. Za działania odpowiada dział marketingu firmy.

Kampania ”Intensity”, która ma pokazać siłę, energię i chęć tworzenia, odbywa się na nośnikach reklamy zewnętrznej (800 lokalizacji w Krakowie, Poznaniu, na Śląsku, w Warszawie i Wrocławiu), w prasie i Internecie. Za sesję zdjęciową odpowiada agencja Shoot me, zdjęcia wykonał Paweł Fabiański, a stylizację opracował Sławek Błaszewski. W najbliższym czasie zmieni się strona internetowa marki. Nad nową wersją witryny pracuje agencja interaktywna OS3 multimedia. Obecne działania są częścią nowej strategii marketingowej firmy, która ma się przyczynić do zwiększenia jej udziałów na rynku w Polsce i na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie marka jest obecna od kilku lat.

(TW, 06.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.