Konkurs Złote Spinacze wystartował po raz 23. 8 lipca ruszyły zgłoszenia
Nabór projektów prowadzony jest w trzech turach, począwszy od 8 lipca do 11 września (fot. materiały prasowe)
Od 8 lipca można zgłaszać projekty w 23. edycji konkursu branży public relations w Polsce – Złote Spinacze.
Związek Firm Public Relations organizuje po raz kolejny konkurs Złote Spinacze, stanowiący wyznacznik standardów rynkowych, promujący najlepsze praktyki.
W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce. W tym roku konkurs prowadzony jest w 35 kategoriach, które podzielone są na kategorie główne, kategorie sektorowe oraz kategorie specjalne. 20 głównych kategorii to m.in. PR korporacyjny, PR produktu, komunikacja kryzysowa czy walka z dezinformacją. W ramach 12 kategorii sektorowych projekty mogą być zgłaszane z takich dziedzin, jak np. finanse, medycyna i zdrowie czy przemysł i infrastruktura. Trzy kategorie specjalne to: kreatywność, efektywności oraz research & insight.
Do konkursu można kierować projekty realizowane w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 11 września 2025 roku. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem specjalnego formularza dostępnego na stronie konkursu.
Nabór projektów prowadzony jest w trzech turach, począwszy od 8 lipca do 11 września br.
Prace będą podlegały dwuetapowej ocenie przez ponad 140-osobowe jury. Nominowani zostaną ogłoszeni w połowie października, by spośród nich wybrać zwycięzców, którym na uroczystej gali 8 grudnia w Warszawie zostaną wręczone statuetki.
"Press" jest patronem medialnym konkursu.
(AMS, 29.07.2025)










