"Sieci" z największymi spadkami wpływów z reklam. Dane cennikowe Kantar Media
W pierwszym półroczu br. wpływy reklamowe "Sieci" wyniosły 0,75 mln zł, podczas gdy rok temu zamknęły się kwotą 1,46 mln zł (fot. Albert Zawada/PAP)
Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci" (Fratria) spadały w pierwszej połowie tego roku o blisko połowę w relacji do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Największy wzrost – o blisko 30 proc. – odnotował tygodnik "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) – wynika z danych cennikowych Kantar Media, nieuwzględniających rabatów.
W pierwszym półroczu b.r. wpływy reklamowe tygodnika "Sieci" wyniosły 0,75 mln zł, podczas gdy rok temu zamknęły się kwotą 1,46 mln zł.
Czytaj też: Wyniki oglądalności programu informacyjnego "Tele-Ekspres wPolsce24"
Tygodnik "Do Rzeczy" (Do Rzeczy) z wynikiem 1,34 mln odnotował 2,5-proc. spadek w relacji do pierwszego półrocza 2024 roku.
"Angora" miał w pierwszej połowie tego roku 1,65 mln zł wpływów z reklam, podczas gdy rok wcześniej 1,27 mln zł.
"Newsweek Polska" (RAS Polska) uzyskał z reklam w pierwszym półroczu b.r. 6,97 mln zł (wzrost o 17,8 proc.), a "Polityka" (Polityka) – 4,21 mln zł (wzrost o 4 proc.).
Czytaj też: Republika bez prawa wstępu na konferencję premiera Tuska za "uporczywe łamanie zasad"
(JF, 25.07.2025)










