Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Sieci" z największymi spadkami wpływów z reklam. Dane cennikowe Kantar Media

W pierwszym półroczu br. wpływy reklamowe "Sieci" wyniosły 0,75 mln zł, podczas gdy rok temu zamknęły się kwotą 1,46 mln zł (fot. Albert Zawada/PAP)

Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci" (Fratria) spadały w pierwszej połowie tego roku o blisko połowę w relacji do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Największy wzrost – o blisko 30 proc. – odnotował tygodnik "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) – wynika z danych cennikowych Kantar Media, nieuwzględniających rabatów.

W pierwszym półroczu b.r. wpływy reklamowe tygodnika "Sieci" wyniosły 0,75 mln zł, podczas gdy rok temu zamknęły się kwotą 1,46 mln zł.

Czytaj też: Wyniki oglądalności programu informacyjnego "Tele-Ekspres wPolsce24"

Tygodnik "Do Rzeczy" (Do Rzeczy) z wynikiem 1,34 mln odnotował 2,5-proc. spadek w relacji do pierwszego półrocza 2024 roku.

"Angora" miał w pierwszej połowie tego roku 1,65 mln zł wpływów z reklam, podczas gdy rok wcześniej 1,27 mln zł.

"Newsweek Polska" (RAS Polska) uzyskał z reklam w pierwszym półroczu b.r. 6,97 mln zł (wzrost o 17,8 proc.), a "Polityka" (Polityka) – 4,21 mln zł (wzrost o 4 proc.).

Czytaj też: Republika bez prawa wstępu na konferencję premiera Tuska za "uporczywe łamanie zasad"

(JF, 25.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.