Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multimedialne puszki Pepsi w dużych miastach

Do końca kwietnia na ulicach ośmiu miast, m.in. Krakowa, Trójmiasta i Warszawy, markę Pepsi (PepsiCo) promują trzymetrowe modele puszek.

To kolejnym etap kampanii związanej z globalną zmianą wizerunku marki Pepsi. Puszki ustawiono w pobliżu wybranych lokali gastronomicznych odwiedzanych przez młodzież. Część puszek ma wbudowany Bluetooth, można z nich ściągnąć na telefon komórkowy m.in. muzykę i tapety. Pepsi ustawiła także puszki oznaczone jedynie logo Pepsi. Młodzież ma możliwość wykonania na nich graffiti. Autorami pomysłu są dom mediowy Media Direction OMD i agencja Brainshop U-Boot. Natomiast firma EL2 dostarczyła kontent do technologii Bluetooth, produkcją i ustawieniem puszek zajmuje się firma New Look Advertising.

(MŁ, 05.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.