Awanse w Starcomie
05.04.2007, 08:15
Beata Golubińska, Rafał Ciszewski oraz Piotr Piętka awansowali na nowo utworzone stanowiska wiceprezesów domu mediowego Starcom.
Jak uzasadnia Jakub Benke, prezes Starcomu, awanse są odzwierciedleniem wzrostu roli tych kluczowych dyrektorów w zarządzaniu agencją. Benke wyjaśnia, że on sam w większym stopniu angażuje się teraz w rozwój całej grupy Starcom MediaVest w Polsce, uczestnicząc jednocześnie w pracach europejskiego zarządu agencji. Golubińska, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. mediów, awansowała na stanowisko wiceprezesa ds. mediów. W Starcomie pracuje od 2001 roku. Wcześniej była media & communications managerem w Coca-Cola Poland Services i w departamencie mediów agencji reklamowej D'arcy Masius Benton & Bowles (DMB&B). W Starcomie zarządza zespołami mediowymi agencji, relacjami z kluczowymi klientami i koordynuje prace departamentu badań. Ciszewski, ostatnio członek zarządu i dyrektor ds. rozwoju, objął stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju. Ze Starcomem jest związany od 2001 roku. Wcześniej pracował w dziale mediów agencji Young & Rubicam, przekształconym później w dom mediowy The Media Edge. W Starcomie kieruje działem pozyskiwania nowych klientów, zajmuje się marketingiem i rozwojem nowych obszarów działania agencji. Podlega mu również Next, komórka obsługująca grupę w zakresie reklamy w mediach cyfrowych. Piętka, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. handlowych, został wiceprezesem ds. handlowych. W reklamie i marketingu pracuje od 1996 roku - zaczynał w agencji DMB&B, potem dołączył do działu mediów agencji reklamowej Leo Burnett, z którego później wyodrębnił się Starcom. Piętka jest odpowiedzialny za negocjacje kontraktów z mediami, tworzenie strategii handlowych, a ostatnio także za system szkoleń pracowników Starcomu.(MŁ, 05.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










