Golubińska, Ciszewski i Piętka wiceprezesami Starcomu
Beata Golubińska, Rafał Ciszewski oraz Piotr Piętka awansowali na nowo utworzone stanowiska wiceprezesów domu mediowego Starcom.
Jak uzasadnia Jakub Benke, prezes Starcomu, awanse są odzwierciedleniem wzrostu roli tych kluczowych dyrektorów w zarządzaniu agencją. Benke wyjaśnia, że on sam w większym stopniu angażuje się teraz w rozwój całej grupy Starcom MediaVest w Polsce, uczestnicząc jednocześnie w pracach europejskiego zarządu agencji.Golubińska, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. mediów, awansowała na stanowisko wiceprezesa ds. mediów. W Starcomie pracuje od 2001 roku. Wcześniej była media & communications managerem w Coca-Cola Poland Services i w departamencie mediów agencji reklamowej D'arcy Masius Benton & Bowles (DMB&B). W Starcomie zarządza zespołami mediowymi agencji, relacjami z kluczowymi klientami i koordynuje prace departamentu badań.
Ciszewski, ostatnio członek zarządu i dyrektor ds. rozwoju, objął stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju. Ze Starcomem jest związany od 2001 roku. Wcześniej pracował w dziale mediów agencji Young & Rubicam, przekształconym później w dom mediowy The Media Edge. W Starcomie kieruje działem pozyskiwania nowych klientów, zajmuje się marketingiem i rozwojem nowych obszarów działania agencji. Podlega mu również Next, komórka obsługująca grupę w zakresie reklamy w mediach cyfrowych.
Piętka, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. handlowych, został wiceprezesem ds. handlowych. W reklamie i marketingu pracuje od 1996 roku - zaczynał w agencji DMB&B, potem dołączył do działu mediów agencji reklamowej Leo Burnett, z którego później wyodrębnił się Starcom. Piętka jest odpowiedzialny za negocjacje kontraktów z mediami, tworzenie strategii handlowych, a ostatnio także za system szkoleń pracowników Starcomu.
(MŁ, 05.04.2007)
