Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile prowadzi kampanie digital z obszaru performance marketingu, realizuje je Havas Market

Współpraca zaczęła się w czerwcu i obejmuje całościowe planowanie oraz realizację działań mediowych dla T- Mobile (screen: YouTube/TMobilePL)

Havas Market (Havas Media Network), która zwyciężyła w przetargu T-Mobile na kompleksową obsługę kampanii digital, realizuje już pierwsze projekty. 

Współpraca zaczęła się w czerwcu i obejmuje całościowe planowanie oraz realizację działań mediowych dla T- Mobile.

Havas Market to agencja specjalizująca się w działaniach performance i e-commerce.

Na czele nowej struktury Havas Market stoją Aleksandra Ślusarska jako head of performance media oraz Tomasz Kwiatkowski, head of e-commerce operations.

(MS, 04.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.