Cztery firmy outdooru złożyły oferty spółce Metro Warszawskie
04.04.2007, 08:09
Cztery firmy outdooru złożyły ostatecznie oferty dotyczące obsługi nośników reklamowych w warszawskim metrze (Metro Warszawskie SA). Są to: AMS SA, CAM Media, Maxi Plak (Grupa Ströer) i News Outdoor Poland SA.
Przetarg dotyczy obsługi 477 miejsc pod tablice, 285 kasetonów podświetlanych oraz 20 nośników podświetlanych różnych formatów. Część z tych nośników jest własnością Metra Warszawskiego, a część miejsc jest wynajmowana w celu instalacji nośników oferenta. Głównymi kryteriami wyboru firmy są wysokość ceny gwarantowanej (kwota minimum, którą firma outdooru zobowiąże się wpłacać co miesiąc na konto spółki Metro Warszawskie niezależnie od własnych przychodów) oraz wysokość prowizji od sprzedaży. Nowy operator powierzchni reklamowej zostanie wybrany najpóźniej do końca kwietnia, a umowa z nim będzie obowiązywać do końca czerwca 2010 roku. Obecnie operatorem nośników reklamowych w metrze jest Grupa Ströer.(TW, 04.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










