Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UKE: najwięcej użytkowników płatnych usług telewizyjnych ma Cyfrowy Polsat

W 2024 wartość rynku płatnych usług telewizyjnych osiągnęła poziom 6,9 mld zł (fot. materiały prasowe)

Cyfrowy Polsat ma najwięcej użytkowników spośród dostawców płatnej telewizji w Polsce - wynika z raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego, opublikowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Cyfrowy Polsat, właściciel marki Polsat Box, obsługiwał w 2024 roku 25,5 proc. wszystkich użytkowników. To spadek z 26,8 proc. rok wcześniej. Z kolei P4, operator Play i dawnej sieci UPC, miał 17,5 proc. użytkowników (14,8 proc. rok wcześniej). Dalej był Canal+, który obsługiwał 17,3 proc. użytkowników (spadek z 18,9 proc.).

Vectra miała 11,2 proc. (8,2 proc. w 2023 roku), Orange - 8,9 proc. (wzrost z 8,7 proc.), Netia - 3,8 proc. (wzrost z 3,6 proc.), Inea - 1,6 proc. (spadek z 1,7 proc.), a Toya - 1,4 proc. (bez zmian). Pozostali operatorzy obsługiwali 12,9 proc. użytkowników (16 proc. w 2023).

Do płatnych usług telewizyjnych zaliczane są usługi telewizji kablowej, satelitarnej oraz świadczone w oparciu o dostęp do sieci internet (IPTV). Płatne usługi telewizyjne w 2024 roku były odbierane przez 11,1 mln użytkowników (10,9 mln w 2023 roku). Z płatnych usług telewizyjnych w 2024 korzystało 76,3 proc. gospodarstw domowych (75 proc. w 2023 roku).

Czytaj też: Polskie Radio 24 i Trójka wprowadzają wakacyjne ramówki. Nowe audycje

W 2024 wartość rynku płatnych usług telewizyjnych osiągnęła poziom 6,9 mld zł, co stanowiło wzrost o 1,4 proc. w stosunku do 2023 roku. Najwięcej przychodów uzyskał Canal+ (25,8 proc. całości), ale jego udział spadł z 25,9 proc.

(MNIE, 03.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.