Wyniki finansowe wydawcy "Gazety Polskiej"  |  Oglądalność programu "Uwaga!" w TVN  |  Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe wydawcy "Gazety Polskiej"  |  Oglądalność programu "Uwaga!" w TVN  |  Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe wydawcy "Gazety Polskiej"  |  Oglądalność programu "Uwaga!" w TVN  |  Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody Grupy Canal+ w 2024 roku wzrosły o 4,8 proc.

Zysk netto grupy kapitałowej spadł o 6,5 proc. (fot. materiały prasowe)

Grupa kapitałowa Canal+ Polska SA, operator platformy Canal+ i nadawca kanałów oraz właściciel Kino Świat, w 2024 roku wypracowała 255,7 mln zł zysku netto przy 2,65 mld zł przychodów ze sprzedaży.

Jak wynika ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, przychody grupy wzrosły o 4,8 proc. w porównaniu z 2023 rokiem.

Wpływy od abonentów z tytułu płatnej telewizji cyfrowej i pozostałych usług telekomunikacyjnych wyniosły 1,97 mld zł i były o 3,3 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Ze sprzedaży praw programowych i dystrybucji filmów pochodziło 486,5 mln zł, czyli o 7,5 proc. więcej.

Czytaj też: Polskie Radio 24 i Trójka wprowadzają wakacyjne ramówki. Nowe audycje

Sprzedaż towarów przyniosła 5,4 mln zł (o 27,1 proc. mniej). Pozostałe przychody ze sprzedaży to 193,2 mln zł (wzrost o 15,7 proc.). Obejmują one głównie przychody ze sprzedaży reklam i sponsoringu, usług dostawy pojemności satelitarnej i innych usług technicznych oraz kar i odszkodowań.

Grupa kapitałowa Canal+ poniosła 2,37 mld zł kosztów działalności operacyjnej, co oznacza wzrost o 7,2 proc. Najwięcej pochłonęły koszty nadawania i emisji kanałów telewizyjnych własnych i stron trzecich - 1,55 mld zł (o 8,8 proc. więcej).

Na świadczenia pracownicze przeznaczono 200,3 mln zł (o 1 proc. więcej). Zatrudnienie w grupie na koniec 2024 roku wynosiło 792 pracowników (o 123 mniej niż na koniec 2023 roku). Na wynagrodzenia dla zarządu wydano 11,1 mln zł (o 1,4 proc. więcej).

Zysk netto grupy kapitałowej spadł o 6,5 proc. - z 273,4 mln zł w 2023 roku do 255,7 mln zł w 2024 roku.

Z kolei sama spółka Canal+ Polska w 2024 roku miała 2,56 mld zł przychodów (wzrost o 5,8 proc.) i 236,1 mln zł zysku netto (spadek o 5,2 proc.). Na wypłatę dywidendy trafi 191,7 mln zł, a reszta będzie przeznaczona na kapitał rezerwowy. Groupe Canal+ (ma 51 proc. akcji spółki) otrzyma 97,8 mln zł, TVN Media (32 proc.) - 61,4 mln zł, a Liberty Global Ventures Holding BV (17 proc.) - 32,6 mln zł.

(KOZ, 03.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.