Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Szalińska dołączyła do działu kreacji w agencji Soul & Mind

Agata Szalińska przed dołączeniem do Soul & Mind pracowała jako art director w Focus Nation (fot. materiały prasowe)

Agencja Soul & Mind wzmacnia dział graficzny. Do zespołu dołączyła Agata Szalińska, która objęła stanowisko senior art director.

Szalińska będzie wspierać zespół kreacji w tworzeniu konceptów kreatywnych, nadzorze nad produkcją materiałów oraz rozwijaniu wizualnej warstwy projektów dla klientów agencji.

Czytaj też: Lighthouse Polska z nowymi osobami. Dołączyli Aleksandra Bartos i Jakub Najmoła

Przed dołączeniem do Soul & Mind pracowała jako art director w Focus Nation. Wcześniej związana była m.in. z agencjami Feno, Bluecloud Interactive oraz IQ Marketing, gdzie odpowiadała za projekty graficzne i nadzór kreatywny dla takich marek jak: E.ON, Smakowita, Gynoxin, Oleje Kujawski, Prince Polo, Milka czy Jacobs.

Agata Szalińska współtworzyła kampanie digitalowe, wideo i konkursowe, realizowała projekty KV, brandbooki i komunikację wizualną w mediach społecznościowych. Odpowiadała również za koordynację pracy zespołów graficznych i uczestniczyła w licznych przetargach.

Czytaj też: W maju reklama outdoorowa dotarła do 29,2 mln Polaków. Badanie Mediapanel

(AMS, 01.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.