Lunapark collective w finale międzynarodowego konkursu Collision Awards

Dwa projekty Lunapark collective w finale Collision Awards (fot. materiały prasowe)
Dwa projekty stworzone przez Lunapark collective zostały zakwalifikowane do finału Collision Awards – międzynarodowego konkursu wyróżniającego najlepsze realizacje w dziedzinie animacji i motion designu.
Projekt identu (wizualny i dźwiękowy identyfikator programu) kanału Canal+ Sport został doceniony w kategorii Television – Craft. Natomiast autorska animacja "What Does Sound Look Like", zrealizowana na potrzeby promocji studia dźwiękowego Lunapark, trafiła do finału w kategorii Experiential – Craft.
Czytaj też: W maju reklama outdoorowa dotarła do 29,2 mln Polaków. Badanie Mediapanel
Collision Awards to nowa inicjatywa branżowa, która koncentruje się na jakości, kreatywności i innowacyjnym podejściu do projektowania ruchomego obrazu. W jury zasiadają przedstawiciele czołowych studiów animacyjnych z całego świata, m.in. Pixar, Aardman, Baobab Studios i Giant Ant.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 22 lipca.
Czytaj też: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych dokonało zmian w konkursie Crafty SPR Awards
(AMS, 01.07.2025)
