Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 30, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały informacyjne relacjonujące start lotu Polaka w kosmos oglądało średnio 1,63 mln widzów

Transmisję pokazywała m.in. Republika (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Kanały informacyjne, które w środę pokazywały lub omawiały start rakiety Falcon 9 z kapsułą Dragon z Polakiem Sławoszem Uznańskim-Wiśniewskim, oglądało średnio 1,63 mln widzów.

Dane dotyczą pasma od 8 do 8.59 w środę 25 czerwca. Start rakiety nastąpił o 8.32.

Czytaj też: KRRiT: od 2026 roku wyższe opłaty za abonament radiowo-telewizyjny

Najwięcej widzów pasmo od 8 do 8.59 śledziło w TVN 24. Tam miało ono średnio 717 tys. oglądających (19,05 proc. udziału w grupie ogólnej 4+). W Republice wybrało je średnio 421 tys. osób (11,19 proc.), w TVP Info – 196 tys. (5,20 proc. oraz dodatkowo 11 tys. i 0,3 proc. w TVP Nauka, który reemitował TVP Info), w emitujących bieżące serwisy informacyjne Wydarzeniach 24 – 127 tys. (3,38 proc.), w Polsat News – 120 tys. (3,20 proc.), a w stacji wPolsce24 – 37 tys. (0,99 proc.).

Z kolei tylko o 8.32 średnia widownia wspomnianych kanałów wyniosła 1,98 mln widzów, w tym najwięcej, bo 916 tys. widzów oglądało wtedy TVN 24.

Część relacji, ale bez kluczowej części, pokazywał Polsat w ramach emisji pasma "Nowy dzień z Polsat News". Z kolei np. TVP 2 w "Pytaniu na śniadanie" przez kilka minut pokazywał sam start rakiety.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Stanowski zapowiada Ligę Debat w Kanale Zero. Rozmawia o współpracy z Joanną Senyszyn

(MNIE, 30.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.