Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iga Wachowicz i Rafał Kaniecki dołączają do biura reklamy Wirtualnej Polski

Rafał Kaniecki od ponad 15 lat związany jest z sektorem reklamowym i digital marketingiem. Iga Wachowicz ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży mediowej (fot. materiały prasowe)

Na początku lipca do zespołu biura reklamy Wirtualnej Polski dołączą Iga Wachowicz, która zostanie dyrektorką departamentu klientów strategicznych, i Rafał Kaniecki – będzie pracował na stanowisku dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej.

Kaniecki będzie odpowiadał za strategię sprzedaży i współpracę z domami mediowymi. Zadaniem Igi Wachowicz będzie opracowanie i realizacja długofalowej strategii sprzedażowej dla kluczowych klientów WP na terenie całej Polski.

Rafał Kaniecki od ponad 15 lat związany jest z branżą reklamową i digital marketingiem. Pracował z takimi markami jak Orange, Grupa Żywiec, L’Oréal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone czy Colgate-Palmolive. Ostatnie trzy lata spędził w strukturach TikTok, gdzie zarządzał zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za region Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej przez osiem lat był związany z firmą Meta – jako head of agency Poland & CEE odpowiadał za strategiczne partnerstwa z domami mediowymi.

Iga Wachowicz ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży mediowej. Przez ostatnie dziewięć lat była związana z agencją Value Media, gdzie jako business development directorka odpowiadała za wzrost wartości współpracujących marek i budowanie trwałych relacji z klientami. W dorobku ma zarządzanie zespołami i obsługę klientów z takich sektorów, jak telekomunikacja, FMCG, retail czy nowe technologie – współpracowała m.in. z Orange, Hochlandem, Żabką czy iSpotem.

(MAK, 27.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.